Growth Hacker & Digital Marketer

Vi søger en profil, som brænder for at bygge og optimere digitale platforme, der forbedrer mange menneskers liv. Vi søger en profil, som samtidig excellerer i at synliggøre vores gode tilbud til partnere og kunder.

TestaViva er en mindre virksomhed med ca. 20 ansatte, som er ved at transformere fra startup til scale-up, og som er placeret i hjertet af Københavns start-up miljø. Vi har på kort tid hjulpet mere end 70.000 brugere med at få styr på juraen, men ambitionen er, at vi skal hjælpe millioner i og uden for Danmark.  

Vi er meget kundefokuserede med et dybtgående fokus på konstant at lytte til og lære af vores brugere. Vi forsøger altid at forbedre produktet for at skabe en endnu bedre kunderejse og problemfri oplevelse for vores brugere – og vi leder efter en, der deler det fokus og den interesse. Vi har formået at få vores brugere til at tage stilling til vigtige ting, de ikke tidligere har fået gjort, selv om det er beslutninger, de fleste ofte tænker på. Vi har automatiseret og forenklet juraen og gjort den tilgængelig for alle.  

Du får i samarbejde med vores markedsdirektør og vores designer ansvaret for at optimere og forbedre vores platform og beslutte, hvilke hjælpeværktøjer og kompetencer vi fremadrettet skal fokusere på. Formålet med din ansættelse er at forbedre vores konverteringsrater, sænke vores churn og fastholde vores høje kundetilfredshed.  Vi ønsker at opbygge et digitalt ”Growth team”. Teamet skal vokse i løbet af de næste to år, hvor du vil være en vigtig og bærende del.    

Hvem er du?

Du er ansvarlig for at udvikle, teste og skalere brugeranskaffelsesinitiativer på tværs af vores partnerkanaler, digitale kanaler og hvad der ellers kan skabe trafik og nye brugere. Du vil arbejde på både et strategisk og operationelt niveau. Du er ansvarlig for at få flere relevante brugere onboardet, men også for at optimere resten af ​​tragten i forbindelse ombordstigning, engagement og fastholdelse – og sikre højt investeringsafkast og glade brugere. 

Dit ansvar

Du får først og fremmest ansva

ret for at lave vores blueprint for, hvordan vi skal opbygge vores growth team. Vi forventer, at de første opgaver bl.a. vil omhandle følgende: 

Indførelse af et system til måling, rapportering og optimering af vækstmålinger. Planlægge og eksekvere eksperimenter, udføre dataanalyse og forskning for at udvikle indsigt, der afslører vækstmuligheder. 

Udvikle vores digitale tilstedeværelse med vores samarbejdspartnere som fx Nordea, Topdanmark, Arbejdernes Landsbank, e-Boks og benytte de mange uudnyttede muligheder, som ligger her. Sammen med resten af teamet er du ansvarlig for at drive brugeraktivering og -fastholdelse ved at forbedre kunderejsen, at implementere kampagner (tele, e-mail eller sms) og underretninger i platformen osv. 

Du skal ligeledes finde ud af, hvor meget tid, ressourcer og økonomi vi skal bruge på organisk søgemarkedsføring (ASO og SEO). Det kan være alt fra søgeordsanalyse, opsætning til opfølgning på mål til planlægning og udførelse, men også opsætning og optimering af onlineannonceringskampagner (Google AdWords, Facebook-annoncer, LinkedIn, Instagram osv.). 

Du har

Du har minimum 3 års erfaring med at lave alle former for growth hacks og er dygtig til at skabe organisk vækst ved at udnytte de fordele, som virksomheden eller produkterne har.  Det kan fx være ved at udnytte stærke samarbejdspartnere, opsætning af søgemarkedsføring (SEO eller ASO) og / eller onlineannoncering (Facebook, AdWords osv.). Vi tænker, at du er stærk analytisk, struktureret og engageret i en metrics-driven tilgang. Du har erfaring inden for analyse, A / B og multivariant test. 

Du er flydende i dansk og har fremragende kommunikations- og skrivefærdigheder. Du er motiveret ved at skulle indgå i et team som er ungt, dedikeret og hårdtarbejdende. 

Det vil være rart, hvis du:

  • Har erfaring med brugertest og undersøgelse af kundernes behov. Du har erfaring med marketingautomatisering, e-mailmarketing eller social media marketing 
  • Kan kode lidt (JS, HTML / CSS) 
  • Er interesseret i brugeroplevelsesdesign, adfærdsmæssig økonomi, job-to-be-done-teorien eller lignende. 

Hvad tilbyder vi?

Vi har et afslappet arbejdsmiljø med et fladt hierarki, fleksible arbejdstimer og er overbevist om, at det skal være sjovt at gå på arbejde.  

TestaViva tilbyder dig en attraktiv arbejdsplads, der giver dig gode muligheder for at udfolde og videreudvikle dine talenter og evner. Vi har et godt arbejdsmiljø med gode fysiske rammer, ligesom vi generelt har gode medarbejderforhold.   

Du bliver en vigtig brik for vores digitale team og growth, og vi vil sørge for, at du får frihed til at lære og komme på kurser. Vi har et bredt netværk i startupmiljøet og kan på den måde også åbne op for, at du vil kunne sparre og mødes med andre profiler med de samme interesser og kompetencer.  

Du tilbydes en attraktiv lønpakke bestående af en fast grundløn samt en bonus, som afhænger af din performance, og som kan blive meget fordelagtig med de mange muligheder, der ligger i vores partnerskaber og det stadie, vi befinder os i. Derudover kan vi tilbyde frokostordning samt en rigtig god mobil- og internetordning. 

Ansøgning og CV

Finder du jobbet interessant, beder vi dig sende din ansøgning og CV til vores CEO Michael Lauritzen på ml@testaviva.dk. Du er også velkommen til at ringe, hvis du vil vide mere om stillingen, det kan du gøre ved at ringe på 5155 2000.

Med fremsendelsen af din ansøgning giver du samtidigt accept af, at TestaViva må opbevare dit materiale i en periode op til 6 måneder. Du skal være opmærksom på, at vi returnerer svar til den e-mail, du sender fra. Ansættelse skal ske hurtigst muligt, hvorfor vi skal have din ansøgning hurtigst muligt. Samtaler afholdes løbende.

Michael Lauritzen